اخبار فناوریتکنولوژیکامپیوتر و لپ تاپنقد و بررسی

بررسی مانیتور ام‌اس‌آی G274QPF؛ باطن گیمینگ، ظاهر اداری!

به گزارش آی تی بوم؛

در این محدوده‌ی قیمتی، در بازار ایران نمی‌توانید یک مانیتور گیمینگ IPS با رزولوشن ۲K را به راحتی پیدا کنید. به لطف بهره‌گیری از پنل IPS، این مانیتور دقت رنگی بالایی در اختیار شما قرار می‌دهد و رفرش‌ریت ۱۷۰ هرتز هم برای گیمرها بدون شک اهمیت زیادی دارد. حتی برای کارهایی مانند ادیت و تولید محتوا هم می‌توانید روی مانیتور ام‌اس‌آی G274QPF حساب کنید.

زمان پاسخگویی مانیتور ۱ میلی‌ثانیه است و از فناوری GSYNC هم پشتیبانی می‌کند. حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت برای محیط‌های داخلی مناسب است ولی حداقل روشنایی آن در حدی است که در محیط‌های تاریک با نور بک‌لایت بیشتر از حد انتظار روبرو می‌شوید. البته بعد از مدتی استفاده به این موضوع عادت خواهید کرد. یک ایرادی که می‌توانیم از مانیتور ام‌اس‌آی G274QPF بگیریم این است که طراحی آن مشابه یک مانیتور گیمینگ نیست. به غیر از پنل پشتی مانیتور که به سمت دیوار قرار می‌گیرد، باقی قسمت‌های آن شباهت زیادی به دیگر مانیتورهای گیمینگ موجود در بازار ندارد.

در کل با توجه به استفاده از IPS، بهترین گزینه در بازار ایران محسوب می‌شود ولی اگر ساعات زیادی در محیط تاریک بازی می‌کنید، بهتر است سراغ مدل‌های مبتنی بر پنل VA بروید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا