ارز دیجیتال

بررسی کامل و آموزش کیف پول نرم‌افزاری تراست والت

بارها در این زمینه هشدار داده‌ایم؛ اما اگر هنوز این زنگ‌خطر را نشنیده‌اید، بار‌دیگر اعلام می‌کنیم: اگر در حفظ امنیت ارزهای دیجیتال خود جدی هستید، باید به فکر ذخیره‌کردن آن‌ها در کیف پول نرم‌افزاری مناسب باشید. به همین منظور بد نیست با آموزش تراست والت، یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین کیف پول‌های نرم‌افزاری ارز دیجیتال برای ذخیره‌سازی دارایی‌های دیجیتالتان آشنا شویم.

این حقیقت انکارناپذیر است که صرافی‌ها در پی هک‌ها و نفوذهایی که در گذشته به آن‌ها خسارت زده است، پروتکل‌های امنیتی خود را تقویت کرده‌اند. بهترین صرافی‌ها اکنون سرمایه مشتریان خود را بیمه می‌کنند و این موضوع به رویه‌ای عادی تبدیل شده است؛ اما با وجود همه این اقدامات احتیاطی، هیچ جایگزینی برای استفاده از کیف پول مطمئن و نگه‌داری همه کلیدهای خصوصی مهم شما وجود ندارد.

همیشه وقتی از امنیت کیف پول‌های ارز دیجیتال صحبت می‌شود، اولین گزینه‌ای که به ذهن خطور می‌کند، کیف پول‌های سخت‌افزاری هستند. کیف پول‌های سخت‌افزاری بسیار ایمن‌اند و می‌توانید دارایی‌های دیجیتال خود را با خیال راحت در آن‌ها نگه‌داری کنید؛ اما امروزه کیف پول‌های نرم‌افزاری مناسبی هم وجود دارند که علاوه‌بر تجربه کاربری لذت‌بخش، امنیت زیادی را نیز به کاربران خود هدیه می‌کنند.

کیف پول‌های نرم‌افزاری به‌عنوان اپلیکیشن روی تلفن‌همراه شما نصب می‌شوند؛ به‌همین‌دلیل، از این مزیت برخوردارند که همواره درکنارتان باشند. با وجود کیف پول‌های نرم‌افزاری، احتمال کمی وجود دارد که جایی باشید و نتوانید خریدوفروش کنید. هرچند کیف پول‌های نرم‌افزاری به‌اندازه کیف پول‌های سخت‌افزاری ایمن نیستند، همچنان گزینه بهتری برای ذخیره ارزهای دیجیتال در‌مقایسه‌با صرافی متمرکز هستند.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم در این مطلب قصد داریم با کمک مقاله‌ای از وب‌سایت کوین‌بیورا، به تراست والت، یکی از کیف پول‌های نرم‌افزاری شناخته‌شده‌ و محبوب‌، نگاهی بیندازیم. در مقاله حاضر، ویژگی‌های تراست والت را مرور و ضعف‌ها و قوت‌های آن را ارزیابی خواهیم کرد.

در عین حال می‌توانید آموزش تصویری استفاده از کیف پول تراست والت را مشاهده کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا