دسته‌بندی نشدهموبایل و تبلت

تاریخ عرضه جهانی سری شیائومی ۱۴

پوستر منتشر شده از شیائومی تاریخ عرضه جهانی سری شیائومی ۱۴ را نشان می‌دهد


به گزارش آی تی بوم؛شیائومی قصد دارد سری ۱۴ گوشی‌های خود را در تاریخ ۲۵ فوریه یا ۶ اسفند ماه به صورت جهانی عرضه کند. مدیرعامل این شرکت با انتشار یک پوستر تاریخ عرضه جهانی این گوشی را مشخص کرده است. در این بین برخی گمان زنی‌ها در مورد عرضه شیائومی ۱۴ اولترا نیز منتشر شده است.

لی جون مدیر عامل شیائومی اخیراً پستی را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده که در آن به تاریخ عرضه جهانی سری شیائومی ۱۴ در ششم اسفند ماه اشاره دارد. این در حالی است که این شرکت چند ماه قبل گوشی‌های شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو را در چین رونمایی کرده و طبق سیاست این شرکت احتمالاً در کشورهای دیگر نیز با تاخیر چند ماهه عرضه خواهند شد. احتمالاً خبرهای بیشتری در مورد انتشار جهانی شیائومی ۱۴ در روزهای آینده منتشر خواهد شد. احتمال دارد همراه با عرضه جهانی این گوشی‌ها مدل اولترا و شیائومی پد ۷ نیز رونمایی شوند.

شایعات منتشر شده نشان می‌دهند شیائومی ۱۴ اولترا مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بوده و با قابلیت اتصال ماهواره ای دو طرفه عرضه خواهد شد. همچنین در قسمت دوربین دارای قابلیت‌های بیشتری نسبت به مدل پرو است. مدل اولترا با دیافراگم متغیر و ماژول دوربین چهارگانه عرضه می‌شود. همچنین یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی نیز در آن به کار رفته است. طبق پیش‌بینی‌های انجام گرفته احتمالاً شیائومی ۱۴ اولترا یک دوربین تله فوتو از نوع پریسکوپی و ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. همچنین یک لنز اولترا واید ۵۰ مگات پیکسلی و تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی نیز همراه با آن قرار دارند.

در حالی که هنوز هیچ کدام از اطلاعات منتشر شده توسط شیائومی تایید نشده است انتظار می‌رود طراحی مدل اولترا هم مانند دیگر اعضای این خانواده باشد.

منبع:تکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا