شبکه های اجتماعی

تیک آبی رایگان ایلان ماسک به حساب‌های ایکس با بیش از ۲۵۰۰ فالوور تایید شده

به گزارش آی تی بوم؛ پیش از این ایلان ماسک اعلام کرده بود قصد دارد ویژگی‌های پریمیوم رایگان را به حساب‌های دارای فالوورهای تایید شده با بیش از حداقل ۲۵۰۰ فالوور عرضه کند. اکنون کاربران از عملی شدن این وعده ماسک خبر داده و گفته‌اند تیک آبی بدون خرید سرویس پریمیوم توسط برخی کاربران دریافت شد.

برخی از کاربران این شبکه اجتماعی اعلام کردند پرداخت هزینه مربوط به اشتراک پولی این شبکه اجتماعی انجام نشده با این وجود تیک آبی معروف و آشنا را دریافت کرده‌اند. ماسک هفته گذشته به این تغییرات اشاره کرده بود. وی اعلام کرد حساب‌های دارای ۲۵۰۰ فالوور مورد تایید می‌توانند به رایگان عضویت پریمیوم را دریافت کرده و حساب‌های دارای ۵۰۰۰ فالوور و بالاتر نیز اشتراک رایگان پریمیوم پلاس را دریافت خواهند کرد. این در حالی است که دو اشتراک نام برده در حالت عادی ۸ و ۱۶ دلار در ماه هزینه خواهند داشت.

یکی از کاربران اسکرین شاتی را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد کاربرانی که تیک آبی رایگان دریافت کردند پس از آن پیغامی را مشاهده می‌کنند که نشان می‌دهد تیک آبی به رایگان و به دلیل وجود فالوورهای مورد تایید به آنها اهدا شده است. پیش از اینکه ایلان ماسک به عنوان رئیس و مدیر ایکس فعالیت کند تیک آبی تنها به روزنامه نگاران سیاستمداران و افراد مشهور اهدا می‌شد. ایلان ماسک پس از ورود به توییتر سرویس پولی پریمیوم را راه اندازی کرد تا از طریق آن کاربران بتوانند تیک آبی دریافت کنند. در حال حاضر کاربران تیک آبی افراد مشهوری نبوده و تنها با پرداخت هزینه می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. اما در حال حاضر سیاست های ایکس تغییر کرده و هر اکانتی با تعداد فالوورهای مورد تائید می تواند این تیک را در اختیار داشته باشد.

منبع: تکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا