اخبار فناوریهوش مصنوعی

خداحافظی با ورک‌ پلیس: متا بر هوش مصنوعی و دنیای مجازی تمرکز می‌کند

به گزارش آی تی بوم؛

سخنگوی متا در این باره اعلام کرده است: “ما برای تمرکز بر توسعه هوش مصنوعی و متاورس که به اعتقاد ما شیوه‌ی کار را به طور اساسی تغییر خواهند داد، ورک‌ پلیس را تعطیل می‌کنیم. در طول دو سال آینده، به کاربران ورک‌ پلیس این امکان را می‌دهیم تا به محصول Workvivo شرکت زوم، که تنها شریک مورد تایید ما برای انتقال اطلاعات است، مهاجرت کنند.”

اپلیکیشن ارتباطات سازمانی ورک‌ پلیس در سال ۲۰۱۶ برای کسب‌وکارها با قابلیت‌هایی مانند گروه‌های چند شرکتی و فضاهای اشتراکی که امکان همکاری کارمندان سازمان‌های مختلف را فراهم می‌کرد، راه‌اندازی شد.

این تصمیم در حالی گرفته می‌شود که غول شبکه‌های اجتماعی به شدت بر روی محصولات هوش مصنوعی و متاورس – یک محیط مجازی مشترک که به عقیده‌ی آن‌ها جانشین اینترنت همراه خواهد شد – سرمایه‌گذاری کرده است. این موضوع باعث نگرانی‌هایی در مورد افزایش هزینه‌ها و تاثیر منفی بر رشد این شرکت شده است.

متا اعلام کرد که ترتیبات صورت‌حساب و پرداخت برای کاربران ورک‌ پلیس تا آگوست سال جاری بدون تغییر باقی خواهد ماند. در حال حاضر، ورک‌ پلیس یک پلن ماهانه‌ی پایه به قیمت ۴ دلار برای هر کاربر ارائه می‌دهد که می‌توان آن را با افزونه‌هایی به مبلغ ۲ دلار برای هر کاربر در ماه ارتقا داد. صورت‌حساب ماهانه‌ی سازمان‌ها بر اساس تعداد کاربران مشمول صورت‌حساب محاسبه می‌شود، مگر اینکه یک پلن ثابت با تعداد کاربر مشخص داشته باشند.

منبع: تکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا