هوش مصنوعی

داک‌داک‌گو هم به دنیای چت‌بات‌های هوش مصنوعی وارد شد

به گزارش آی تی بوم؛ موتور جست‌وجوی داک‌داک‌گو (DuckDuckGo) که به‌دلیل تمرکز شدید بر حریم خصوصی کاربران شناخته می‌شود، سرویس جدیدی به نام DuckDuckGo AI Chat راه‌اندازی کرد. این ابزار به شما اجازه می‌دهد به‌صورت کاملاً ناشناس و رایگان با چت‌بات‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی تعامل داشته باشید.

در DuckDuckGo AI Chat، موتور جست‌وجو به‌عنوان واسطه‌ای بین شما و چت‌بات‌ها عمل می‌کند. می‌توانید سؤال بپرسید یا دستورات اولیه‌ای را ارائه دهید و DuckDuckGo AI Chat آن‌ها را با حذف هرگونه اطلاعات شخصی از درخواست‌های شما، به چت‌بات‌هایی مثل GPT-3.5 Turbo یا Claude 3 Haiku هدایت می‌کند. چت‌بات‌ها فقط آدرس IP داک‌داک‌گو را مشاهده خواهند کرد و در نتیجه، ناشناس‌بودن شما بیش‌ از پیش حفظ می‌شود.

به‌نوشته‌ی ITHome، اگرچه امکان دارد برخی از چت‌بات‌ها به‌صورت موقت مکالمات شما را ذخیره کنند، اما DuckDuckGo AI Chat به کاربران اطمینان می‌دهد که داده‌هایشان در مدت ۳۰ روز حذف خواهد شد و برای آموزش یا بهبود مدل‌های هوش مصنوعی مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

استفاده چت‌بات هوش مصنوعی داک‌داک‌گو رایگان است، اما برای جلوگیری از سوء‌استفاده، محدودیتی روزانه برای تعداد درخواست‌ها در نظر گرفته می‌شود. البته کاربران عادی در استفاده‌ی روزمره با این محدودیت مواجه نخواهند شد. DuckDuckGo قصد دارد در آینده تعداد چت‌بات‌های در دسترس را افزایش دهد تا گزینه‌های بیشتری برای کاوش در قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته و برقراری گفت‌وگوهای ناشناس در اختیار کاربران قرار دهد.

منبع:زومیت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا