شبکه های اجتماعی

دور جدید پرداختی فعالیت کاربران ایکس آغاز شد.

به گزارش آی تی بوم؛ با توجه به اینکه ایلان ماسک اعلام کرده بود این شرکت نمی‌تواند برخی از پرداخت‌های وعده داده شده را به موقع انجام دهد. حالا طبق گزارش‌های منتشر شده، ظاهراً این شرکت پرداخت‌های تبلیغاتی تولیدکنندگان محتوای مشترک سرویس پولی X را آغاز کرده است.

به گفته یکی از کارمندان X:

«ما قبلاً به تعداد بسیار کمتری از تولیدکنندگان پرداخت کرده‌ایم، اما هنگام در نظر گرفتن هزاران تولیدکننده، چالش‌های مهندسی، عملیاتی و پشتیبانی جدیدی وجود دارد. حالا در شرایطی که اولین پرداخت‌ها را روز گذشته انجام داده‌ایم، تکرار آن فرآیند ساده‌تری محسوب می‌شود.»

حالا ایکس ایمیلی برای کاربرانی که درآمدزایی کرده‌اند، فرستاده است؛‌ اما همچنان مشخص نشده که مبلغ درآمد را چه معیارهایی تعیین می‌کنند. همچنین مشخص نیست که درآمد پرداخت‌شده، مربوط به چه ماه‌هایی است. در ایمیل منتسب‌به یکی از کارمندان ایکس گفته شده که دور جدید درآمدزایی صرفاً به ماه گذشته‌ی میلادی ارتباط دارد؛ درحالی‌که دور اول مربوط‌به سه ماه فعالیت بود.

و همچنین در پست دیگری نوشته است، که آن‌ها «به دنبال بهبود این موضوع هستند».

ایکس آستانه‌ی پرداخت درآمد را به ۱۰ دلار کاهش داده و گفته است که کاربران به‌جای کسب ۱۵ میلیون بازدید در سه ماه، اکنون باید پنج میلیون بازدید کسب کنند تا وارد برنامه‌ی درآمدزایی شوند. ایلان ماسک می‌گوید سرویس ایکس پریمیوم برای حساب‌هایی که بیش‌از پنج میلیون بازدید می‌گیرند، عملاً رایگان است. توجه کنید که ایکس صرفاً بازدید کاربران اشتراکی را محاسبه می‌کند.

یک کاربر می‌گوید در ماه گذشته‌ی میلادی ۲٬۷۰۹ پست منتشر کرده که بیش‌از ۱۰ میلیون بازدید دریافت کردند و ایکس در ازای این میزان بازدید ۶۹۸٫۷۰ دلار به او پرداخت کرد.

مقایسه‌ی آمار پرداختی‌ها نشان می‌دهد که در دور اول طرح درآمدزایی، ایکس به ازای هر هزار بازدید ۰٫۱۶۸ دلار به کاربران پرداخت کرد؛ اما پرداخت به‌ازای هر هزار بازدید در دور جدید به ۰٫۰۶۶ دلار کاهش یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا