کامپیوتر و لپ تاپموبایل و تبلت

رونمایی از نسل سوم فناوری NxtPaper

TCL در نمایشگاه CES 2024 از نسل سوم فناوری NxtPaper رونمایی کرد


به گزارش آی تی بوم؛شرکت تی‌سی‌ال با معرفی چندین محصول جدید در نمایشگاه امسال حضور داشته و تبلت‌ها و گوشی‌های جدیدی را برای رونمایی عرضه کرده است. در ۷ گوشی جدید این شرکت و همچنین دو تبلت آن از فناوری NxtPaper استفاده شده که نسل سوم این فناوری بوده و باعث ایجاد حسی شبیه به کاغذ در صفحه نمایش خواهد شد.

این فناوری فاقد درخشندگی بوده و هیچ اثر انگشتی روی نمایشگر باقی نمی‌گذارد. همچنین می‌توان این ویژگی را به عنوان قابلیت اصلی در این محصولات به شمار آورد. با استفاده از این ویژگی روشنایی صفحه به طرز چشمگیری افزایش می‌یابد.

از گوشی‌های عرضه شده با این ویژگی شامل TCL 50 XL NxtPaper و 50 XE NxtPaper است که از نظر مشخصات فنی مشابه یکدیگر بوده و صفحه نمایشی شبیه به کاغذ دارند. پیش از این نسخه قبلی این محصولات تنها در اروپا عرضه شده بود اما این محصولات جدید قرار است برای نخستین بار در بازار ایالات متحده نیز به فروش برسد.

دو تبلت جدید شامل مدل‌های NxtPaper 14 Pro و Tab 10 NxtPaper 5G است که مدل نخست دارای نمایشگر ۱۴ اینچی از نوع IPS LCD بوده و نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز است یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی نیز در این دستگاه قرار گرفته و پردازنده دایمنسیتی ۸۰۲۰ به همراه یک رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت نیز به آن اضافه شده است.

تبلت دیگر با نام Tab 10 NxtPaper 5G دارای نمایشگر ۱۰.۴ اینچی از نوع ال سی دی بوده و قرار است همراه با ۶ گیگابایت رم ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شود. هنوز نوع تراشه به کار رفته در این تبلت مشخص نشده اما قرار است از یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی استفاده کند.

 

منبع:تکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + ده =

دکمه بازگشت به بالا