سخت افزار

ماوس بلوتوثی جدید دل با مکانیزم چرخان و قابلیت اتصال به چند دستگاه معرفی شد

ماوس مسافرتی بلوتوثی Dell MS700 با مکانیزم چرخان، ساختار سبک وزن و قابلیت اتصال به چند دستگاه معرفی شد.

به گزارش آی تی بوم؛ دل اولین ماوس بی‌سیم با «مکانیزم چرخان» جهان با قابلیت اتصال به چند دستگاه را معرفی کرد. این ماوس مسافرتی بلوتوثی Dell MS700 نام دارد و دارای عمر باتری پیشرو در صنعت، قابلیت حمل فوق‌العاده و ساختار سبک وزن است.

به گزارش دیجیتال ترندز، دل MS700 نسبت به نسل‌های پیشین بهبود یافته و بخش انتهایی بدنه‌ آن به صورت چرخان مهندسی و طراحی شده است؛ این امر اجازه می‌دهد محصول مذکور به‌راحتی از حالت معمولی به ماوسی باریک و صاف تبدیل شود تا بتوان هرجایی آن را قرار داد و به‌راحتی جابه‌‌جا کرد. حرکت چرخشی عملکرد اضافه‌ای نیز دارد که دستگاه را روشن و خاموش می‌کند.

وزن کل بدنه MS700 فقط ۵۷ گرم (با احتساب باتری) است که آن را به یکی از سبک‌ترین ماوس‌های بلوتوث موجود در بازار تبدیل می‌کند که به‌راحتی می‌توانید آن را در جیب خود قرار دهید.

دل ادعا می‌کند که MS700 طولانی‌ترین عمر باتری را در ماوس‌های چرخان دارد. با استفاده از دو باتری AAA که در زیر پوشش مغناطیسی قرار گرفته‌اند، عمر باتری ۲۴ ماهه ارائه می‌شود.

برای انجام حرکات سریع و دقیق با اطمینان، ماوس مذکور دارای حسگر LED نوری است و از DPI قابل تنظیم برنامه پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند DPI را به ۱۰۰۰، ۱۶۰۰، ۲۴۰۰ و ۴۰۰۰ در برنامه Dell Peripheral Manager تغییر دهند. همچنین، MS700 دارای دکمه‌ی اسکرول لمسی است که دو ناحیه بزرگ کلیک چپ و راست در کنار آن قرار دارد.

ماوس جدید دل می‌تواند (به صورت دستی یا ازطریق Dell Pair و Microsoft Swift Pair) به حداکثر سه دستگاه متصل شود، سپس می‌توان ازطریق دکمه بلوتوث در پایین ماوس به سرعت بین آن‌ها جابه‌جا شد.

قیمت ماوس مسافرتی بلوتوث Dell MS700 برابر ۶۵ دلار است که در حال حاضر در آمریکای شمالی با گارانتی سه ساله ارائه می‌شود و طی چند هفته آینده به سایر مناطق نیز گسترش خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا