تعمیر گوشی ها و تلویزیونهای سامسونگ در خانه
به گزارش آی تی بوم؛سامسونگ سال گذشته طی همکاری با iFixitبرای تعمیر محصولات خود توسط مشتریان برنامه جدیدی را معرفی کرد. طی این برنامه دارندگان محصولات این شرکت در ۳۰ کشور میتوانند از طریق قطعات عرضه شده به بازار و نصب برنامه Self repair Assistant به صورت گام به گام از راهنماییهای موجود برای تعمیر وسایل استفاده کرده و آنها را تعمیر کنند.
در بیانیه سامسونگ اعلام شد تعداد محصولات در برنامه سرویس تعمیر رو به افزایش بوده و اکنون امکان تعمیر ۵۰ دستگاه و اکثر مدلهای گوشیهای سامسونگ، تبلت و لپتاپها نیز وجود دارد. هم اکنون این شرکت ۱۴ محصول را نیز به فهرست محصولات قابل تعمیر در خانه اضافه کرده که در آنها نام محصولاتی مانند گلکسی اس ۲۳ گلکسی زد فولد ۵ و زد فیلیپ ۵ نیز دیده میشود. مالکان بخش لوازم خانگی نیز میتوانند همانند سایر دستهها به قطعات و راهنمای گام به گام تعمیر و ابزارها دسترسی داشته باشند. تنوع قطعات برای تعمیر گوشی و تبلتهای سامسونگ بیشتر شده است. همچنین قیمت کیتهای تعمیر سامسونگ با توجه به مدل آن متفاوت خواهد بود.