اخبار فناوریموبایل و تبلتنرم افزار

آپدیت iOS 17.2.1 ظاهراً باعث بروز مشکلات شبکه در آیفون‌ها می‌شود

به گزارش آی تی بوم؛ به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری معمولاً ویژگی‌های جدیدی را به گوشی‌های هوشمند اضافه می‌کنند یا حتی باعث بهبود کارایی آن‌ها می‌شود. بااین‌حال، تاکنون در مواردی آپدیت جدید سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS باعث بروز مشکلاتی شده است و حالا ظاهراً به‌روزرسانی iOS 17.2.1 هم مشکلاتی درزمینه اتصال به شبکه برای گوشی‌های آیفون به‌همراه دارد.

اپل چند روز پیش آپدیت iOS 17.2.1 را منتشر کرد. هرچند این به‌روزرسانی ویژگی جدیدی را برای گوشی‌های آیفون به‌همراه نداشت، اما برای مشکل تخلیه باتری که مدتی است کاربران با آن مواجه شده‌اند، راه‌حلی ارائه کرد. اما ظاهراً این آپدیت مشکل جدیدی را به‌وجود آورده است؛ کاربران سراسر جهان پس از دریافت به‌روزرسانی iOS 17.2.1 در آیفون خود با مشکلات مربوط به اتصال سلولار روبه‌رو شده‌اند.

مشکل آپدیت iOS 17.2.1

همچنین نکته قابل‌توجه اینکه ریست گوشی و بازگرداندن آن به تنظیمات کارخانه، باعث برطرف‌شدن این مشکل نمی‌شود. اپل هنوز هیچ بیانیه‌ای درباره این مشکل منتشر نکرده است. البته ظاهراً این مشکل چندان گسترده نیست، زیرا برخی کاربران پس از دریافت به‌روزرسانی جدید iOS با مشکلی مواجه نشده‌اند.

انتظار می‌رود اپل با به‌روزرسانی 17.2.2 یا 17.3 به‌زودی این مشکلات را برطرف کند. همچنین اگر درحال‌حاضر آپدیت iOS 17.2.1 را دریافت کرده‌اید و با مشکلات مربوط به آن روبه‌رو شده‌اید، می‌توانید با ثبت‌نام در برنامه بتای عمومی iOS 17.3 و نصب آن، این مشکلات را به‌طور موقت برطرف کنید.

برای انجام این کار، ابتدا باید به صفحه برنامه بتا اپل بروید و در آن ثبت‌نام کنید. سپس از گوشی خود یک فایل پشتیبانی تهیه کنید و از تنظیمات دستگاه به‌روزرسانی مربوطه را دانلود و نصب کنید. بااین‌حال، قابل ذکر است که نسخه‌های بتا هم ممکن است مشکلات خاص خودشان را داشته باشند.

گوشی‌های آیفون 15 پرو نیز هنگام عرضه در پاییز سال جاری، با مشکل داغ‌شدن بیش‌ازحد همراه بودند. بااین‌وجود، اپل با انتشار آپدیت iOS 17.0.3 این مشکل را برطرف کرد.

منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا