اخبار فناوری

ایرباد بی‌سیم سونی WF-1000XM5 با طراحی جدید و حذف نویز فعال بهبودیافته معرفی شد

به گزارش آی تی بوم؛‌سونی بالاخره از جدیدترین ایرباد خود رونمایی کرد. این محصول که WF-1000XM5 نام دارد، بزرگ‌ترین قدم روبه‌جلوی سونی درزمینه حذف نویز محسوب می‌شود. ژاپنی‌ها برای این ایرباد از سه میکروفن استفاده کرده‌اند.

سونی برای ایرباد جدید خود از تراشه جدید Processor V2 به‌همراه چیپ حذف نویز فعال اچ‌دی QN2e استفاده کرده است. این تراشه‌ها میکروفن‌های دو ایرباد را کنترل می‌کنند تا کیفیت حذف نویز فعال بی‌نظیری را در اختیار کاربران قرار دهند و با محیط سازگارتر شوند.

مشخصات و قیمت ایرباد سونی WF-1000XM5

ایرباد WF-1000XM5 از صدای Hi-Res بی‌سیم از طریق کدک LDAC پشتیبانی می‌کند. این محصول همچنین از DSEE Extreme برای بهبود کیفیت آهنگ‌های فشرده‌شده بهره می‌برد. علاوه‌براین، در این ایرباد با فناوری 360 Reality Audion روبه‌رو هستیم.

سونی وعده داده است که کاربران به‌لطف یک الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی روی پردازش شبکه عصبی عمیق و سنسورهای القای استخوانی، با بالاترین کیفیت صدا در این محصول روبه‌رو می‌شوند.

ایرباد جدید سونی نسبت به نسل قبلی‌اش 25 درصد کوچک‌تر و 20 درصد سبک‌تر شده است و بهتر درون گوش قرار می‌گیرد. کاربران این ایرباد به چهار سری با سایزهای مختلف دسترسی پیدا می‌کنند تا بهترین استفاده را از آن داشته باشند.

 

طبق ادعای سونی، ایرباد WF-1000XM5 تا 8 ساعت شارژدهی دارد و با سه دقیقه شارژ می‌توان تا یک ساعت از آن استفاده کرد. کیس این ایرباد از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و همچنین با پشتیبانی از استاندارد IPX4، در برابر پاشش آب مقاوم است.

منبع:دیجیاتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پنج =

دکمه بازگشت به بالا