بازی

کنسول بازی جذابی که فوراً عاشق آن می‌شوید!

به گزارش آی تی بوم؛ یک کنسول بازی دستی دیگر با پردازنده‌های AMD معرفی شد که Terrans Force Handle 5 نام دارد و نیروی خود را از ترکیب ریزمعماری Zen4 با RDNA3 می‌گیرد. این کنسول بازی پرتابل مشخصات سخت افزاری بسیار خوبی دارد اما قیمت آن می‌تواند برای علاقه‌مندان مأیوس کننده باشد.

کنسول بازی جدید Terrans Force 5 در ابتدا با قیمت 650 دلار معرفی شده بود که جایگزین خوبی برای ROG Ally or Legion GO به نظر می‌رسید، با این حال پایین‌ترین قیمت کنونی آن نزدیک به هزار دلار است.

معرفی و قیمت کنسول بازی Terrans Force 5
از قیمت آن که بگذریم، این کنسول بازی دستی جدید دارای برخی قابلیت‌ها و طراحی منحصر به فرد است که موجب زیبایی دو چندان آن نسبت به اغلب رقبا شده است. با این حال زیبایی بیشتر بدون هزینه نیست و احتمالاً نقش پر رنگی در قیمت بالای آن دارد. این کنسول متکی بر پردازنده پرقدرت Ryzen 7 7840U است، البته نمونه‌هایی از آن با نسخه Pro هم به نمایش گذاشته شده است.

AMD Ryzen 7840U یک پردازنده 8 هسته‌ای با قابلیت SMT و بیشینه فرکانس بوست 5.1 گیگاهرتز است. این پردازنده از گرافیک داخلی AMD Radeon 780M با فرکانس بوست تا 2700 مگاهرتز هم بهره می‌برد.

خود کنسول دارای صفحه نمایش 7 اینچی 120 هرتزی IPS لمسی با وضوح تصویر فول اچ دی و توانایی نمایش 100 درصد رنگ‌های فضای رنگی sRGB است. بیشینه روشنایی این پنل به 450 نیت می‌رسد.

گیمرها می‌توانند این کنسول جذاب را با 16 یا 32 گیگابایت حافظه رم 6400 مگاهرتزی LPDDR5 و 1 یا 2 ترابایت حافظه داخلی پرسرعت از نوع PCIE 4.0 SSD انتخاب کنند. این کنسول از شارژ سری 100 واتی مبتنی بر استاندارد USB Power Delivery هم پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های سیستم گیمینگ پرتابل Terrans Force 5 می‌توان بلوتوث 5.2، وای فای 6، درگاه‌های USB 4.0 و امکان نصب کارت حافظه را برشمرد.

خبر بد اینکه در حال حاضر قیمت کنسول Terrans Force 5 حدود هزار دلار است و با قیمت کمتر یافت نمی‌شود.

 

منبع: شهر سخت افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا