موبایل و تبلت

شیائومی 14؛ احتمالاً اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود

به گزارش آی تی بوم؛ پرچمداران آتی شیائومی شامل سه مدل شیائومی 14، شیائومی 14 پرو و شیائومی 14 اولترا می‌شوند که انتظار می رود هر یک از این دستگاه ها در رویدادهای جداگانه رونمایی شوند. اکنون زمان رونمایی از گوشی شیائومی 14 توسط mysmartprice برملا شده است.

شیائومی ۱۴ احتمالاً اولین گوشی‌ دنیا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود. این چیپست در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان ۱۴۰۲) رونمایی می‌شود. بر اساس ادعای منابع خبری سری شیائومی ۱۴ بلافاصله بعد از این رویداد و درست قبل از ماه نوامبر (اوایل آذر) از راه خواهد رسید.

مشخصات گوشی پرچم‌دار شیائومی 14

به نظر می‌آید تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 خرج زیادی را روی دست چینی‌ها می‌گذارد و بنابراین باید منتظر افزایش قیمت گوشی شیائومی ۱۴ بود. ظاهراً بخش دوربین گوشی شیائومی 14 با یک ارتقای اساسی روبرو خواهد شد.

علاوه بر این شیائومی به دنبال استفاده از سنسورهای یک اینچی در این دستگاه پرچم‌دار خود بوده که یک ارتقای جانانه محسوب می‌شود. سنسور 1 اینچی سونی IMX989 با وضوح 50 مگاپیکسل برای اولین بار در اواخر سال 2022 در Xiaomi 12S Ultra معرفی شد و اکنون شیائومی 14 مقصد بعدی این سنسور عنوان شده است.

شایعه شده که گوشی شیائومی 14 به باتری 4860 میلی آمپر ساعتی و همچنین فناوری شارژ سریع 120 یا 90 واتی مجهز می‌شود. شیائومی همچنین برای این گوشی پرچمدار خود فناوری شارژ بی‌سیم 50 واتی را در نظر گرفته است.

 

 

منبع: شهر سخت افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا