اخبار فناوری

لنوو از Yoga Slim 7x و تینک پد T14s جدید رونمایی کرد

به گزارش آی تی بوم؛

لنوو دو لپ تاپ جدید Yoga Slim 7x 14 Gen 14 و ThinkPad T14s Gen 6 را مجهز به تراشه‌های کوالکام از نوع اسنپدراگون ایکس عرضه خواهد کرد.

لپ تاپ لنوو یوگا اسلیم 7x 14 Gen 14 مجهز به پردازنده اسنپدراگون ایکس الیت است که در آن ۳۲ گیگابایت رم به همراه حافظه داخلی یک ترابایتی از نوع M.2 SSD قرار دارد. همچنین سه درگاه  USB-C، به همراه Power Delivery در این لپ تاپ قرار گرفته که امکان پشتیبانی از DisplayPort 1.4 و صفحه نمایش ۱۴.۵ اینچی اولد لمسی را خواهد داشت. لنوو هدف از طراحی یوگا اسلیم را برای کارهای خلاقانه معرفی کرده است. این لپ تاپ باریک تنها ۱۲.۹ میلیمتر ضخامت داشته و وزن آن نیز ۱.۲۷ کیلوگرم است. به گفته شرکت سازنده این لپ تاپ میتواند به همراه باتری قدرتمند تا چند روز شارژدهی داشته باشد. اما هنوز در عمل کارکرد این دستگاه مشخص نشده است.

دستگاه لنوو تینک پد T14s نسل 6 بیشتر برای کسب و کارهای تجاری طراحی شده است. در این لپ تاپ نیز از تراشه کوالکام اسنپدراگون ایکس الیت با همان مقدار رم و حافظه داخلی استفاده شده است. اما حداکثر مقدار رم در این دستگاه ۶۴ گیگابایت خواهد بود. البته این لپ تاپ در سه نسخه با حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت، نسخه IPS لمسی و نسخه اولد با روشنایی گاموت رنگی ۱۰۰ درصد عرضه خواهد شد. لنوو در این دستگاه از حسگر اثر انگشت و درگاه‌های USB-A، USB4 Type-C و HDMI 2.1 و جک هدفون استفاده کرده است. برای این دستگاه نیز یک باتری با شارژده چند روزه در نظر گرفته شده است. این دستگاه مشابه یوگا اسلیم و هم وزن آن بوده اما ضخامت آب ۱۷ میلی‌متر می‌رسد. لنوو قصد دارد تینک پد جدید را با قیمت پایه ۱۶۹۹ دلار عرضه کند. در حالیکه یوگا اسلیم جدید با قیمت پایه ۱۱۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

منبع: تکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − دو =

دکمه بازگشت به بالا