چندرسانه ایموبایل و تبلت

ویدیو | گوگل مهاجرت دیرهنگام آیفون به USB-C را به تمسخر گرفت

به گزارش آی تی بوم؛ گوگل از مدتی پیش پویش جدیدی با هشتگ BestPhonesForever# راه‌ انداخته است تا مزایایی گوشی‌های پیکسل درمقایسه‌با آیفون‌های اپل را درمعرض توجه قرار دهد. جدیدترین ویدیو تبلیغاتی گوگل ضمن اشاره‌ به نبود برخی قابلیت‌ها در آیفون، به مهاجرت دیرهنگام گوشی‌های اپل به USB-C طعنه می‌زند.

آیفون‌های اپل سال‌ها است که به درگاه لایتنینگ مجهزند و شایعه‌ها می‌گویند که سرانجام آیفون ۱۵ این درگاه را با USB-C جایگزین می‌کند. درگاه USB-C احتمالاً باعث افزایش سرعت انتقال داده و سرعت شارژ آیفون خواهد شد.

در ویدیو تبلیغاتی جدید گوگل، گوشی پیکسل به‌همراه آیفون درون وان آب گرم نشسته‌اند و درحالی‌که دوربین اصلی‌شان با یک برش خیار پوشانده شده، با یکدیگر حرف می‌زنند. آیفون با خستگی درباره‌ی کنفرانس‌های جدید صحبت می‌کند؛ به‌گونه‌ای که انگار گوشی‌های جدید اپل چیز خاصی برای ارائه ندارند.

آیفون پس از به‌یادآوری تشویق حضار هنگام رونمایی قابلیت اسلاید برای بازکردن صفحه، به قابلیت‌هایی مثل افزایش وضوح عکس‌های قدیمی، پاسخ به تماس ازطریق هوش مصنوعی و ترجمه‌ی آنی متن‌ها اشاره می‌کند؛ قابلیت‌هایی که در پیکسل ارائه می‌شوند؛ اما از آن‌ها در آیفون خبری نیست.

آیفون در‌ادامه به‌طور غیرمستقیم از مهاجرت به درگاه USB-C به‌عنوان یکی از قابلیت‌های جدید یاد می‌کند. پیکسل و سایر گوشی‌های اندرویدی از سال‌ها قبل سراغ این درگاه رفته‌اند. اپل هم‌اکنون در بسیاری از محصولاتش از USB-C استفاده می‌کند؛ اما تا پیش از قانون جدید اروپا، روی استفاده از لایتنینگ در آیفون پافشاری می‌کرد.

در پایان ویدیو تبلیغاتی گوگل، به مراسم رونمایی پیکسل ۸ اشاره می‌شود که قرار است ۴ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۲ مهر ۱۴۰۲) برگزار می‌شود. گوگل با این کار در تلاش است تا مراسم ۲۱ شهریور اپل را بی‌اهمیت جلوه دهد؛ مراسمی که به رونمایی آیفون ۱۵ ارتباط دارد.

افشاگران به‌طور گسترده‌ به افزایش قیمت آیفون و افزایش قیمت موبایل گوگل در نسل جدید اشاره کرده‌اند. سخت‌افزار قوی‌تر و نیاز به سوددهی بیشتر از عوامل افزایش قیمت موبایل این دو برند است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − نه =

دکمه بازگشت به بالا