بازی

کمپانی مادر راکستار ساخت Red Dead Redemption 3 را تایید می‌کند

به گزارش آی تی بوم؛ به نقل از گیم فا، مجموعه وسترن Red Dead با عنوان کمتر شناخته شده‌ای بنام Red Dead Revolver کار خود را آغاز کرد. اما این نسخه بعدی سری بود که توانست نام آن را بر سر زبان‌ها بیندازد؛ Red Dead Redemption با عرضه در سال ۲۰۱۰، توانست اسم و رسمی را برای فرنچایز دست‌ و‌ پا کند.

با توجه به فاصله بسیار زیاد بین انتشار Red Dead Redemption و Red Dead Redemption 2 (چیزی نزدیک به هشت سال)، احتمالاً نباید انتظار داشته باشیم که به این زودی، شاهد عرضه سومین نسخه باشیم. در حقیقت، احتمال اینکه این بازی برای کنسول‌های نسل نهم منتشر شود، بسیار ناچیز به شمار می‌رود.

با این حال، ما سرانجام می‌توانیم با اطمینان بگوییم که Red Dead Redemption 3 در راه است. استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل شرکت تیک-تو اینتراکتیو، طی یک کنفرانس سرگرمی تعاملی مجازی فرنچایزهای اصلی شرکتش «از جمله Red Dead Redemption و Grand Theft Auto» را با سری جیمز باند (James Bond) مقایسه کرد؛ چرا که هر کدام از این مجموعه‌ها، تا زمانی که محبوب و پول‌ساز باشند، ادامه خواهند داشت:

اگر مجموعه‌ای واقعاً عالی باشد، حتماً ادامه خواهد یافت. من آخرین فیلم جیمز باند را دیدم، عالی بود. شما دوست دارید هر فرنچایزی شبیه به جیمز باند باشد. تعداد کمی فرنچایز سرگرمی ارزشمند وجود دارد که در چنین دسته‌ای قرار می‌گیرند؛ اما وجود دارند. من فکر می‌کنم GTA یکی از آن‌ها است، یا Red Dead یکی از آن‌ها است. به طور واضح NBA یکی از آن‌ها است زیرا چنین مجموعه‌ای همچنان طرفدار دارد و در نتیجه، در عرصه باقی خواهد ماند.
از آنجا که زلنیک از سری Red Dead به عنوان یکی از مجموعه‌های محبوب و به‌یادماندنی تیک-تو اینتراکتیو یاد کرده، مشخصاً تدابیری را برای گسترش و توسعه عناوین بعدی این سری اندیشیده است.

در ادامه، زلنیک اظهار داشت که فاصله بین انتشار عناوین یک فرنچایز، باعث می‌شود تا حس تازگی و هیجان عرضه یک بازی جدید از مجموعه، بیش از پیش احساس شود؛ در نتیجه نباید منتظر عرضه Red Dead Redemption 3 در آینده‌ای نزدیک باشیم:

این امر مستلزم این است که متفکرانه عمل کنیم و به عناوین مختلف استراحت بدهیم؛ بنابراین، با عرضه نسخه‌ی جدید یک سری احساس خواهیم کرد که «وای! این یک اتفاق نادر است!». من همیشه گفته‌ام که انتشار سالانه عناوین غیر‌ ورزشی، خطر نابودی مالکیت معنوی را در پی دارد؛ حتی اگر نتیجه خوب و قابل قبول باشد. بنابراین ما برای ساختن چیزی که فکر می‌کنیم فوق‌العاده است، وقت می‌گذاریم و همچنین عمداً به عناوین استراحت می‌دهیم تا تقاضای زیادی برای آن‌ها به وجود بیاید.
با این اوصاف، بعید نیست اگر راکستار (Rockstar) پس از پایان توسعه GTA VI، سراغ شروع پروسه ساخت و تولید Red Dead Redemption 3 برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 6 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا