موبایل و تبلت

گلکسی M55 اولین و تنها گوشی میان‌رده سامسونگ با شارژ ۴۵ وات است

به گزارش آی تی بوم؛یکی از ضعف‌های گلکسی A55 و گلکسی A35 پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی است؛ چون امروزه اکثر گوشی‌های اقتصادی‌ از سرعت شارژ به‌مراتب بالاتری بهره می‌برند. سامسونگ با گلکسی M55 سرانجام سنت نامحبوب خود را کنار گذاشته و این گوشی را به شارژ ۴۵ وات تجهیز کرده است.

سامسونگ ادعا می‌کند باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی M55 تنها در ۳۰ دقیقه ۷۰ درصد شارژ می‌شود. گلکسی A55 و گلکسی A35 از ظرفیت باتری یکسانی برخوردارند، اما در مدت‌ زمان مشابه به‌ترتیب حدود ۴۰ و ۳۰ درصد شارژ می‌شوند.

گلکسی ام ۵۵ اولین گوشی میان‌رده‌ی سامسونگ با پشتیبانی از شارژ ۴۵ وات محسوب می‌شود. تاکنون هیچ‌یک از گوشی‌های سری گلکسی A به شارژ بالاتر از ۲۵ وات مجهز نشده‌اند. سامسونگ حتی مدل استاندارد گلکسی S24 را نیز با شارژ ۲۵ واتی عرضه می‌کند.

 M55 اولین گوشی سامسونگ در سطح میان‌رده است که از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی بهره‌ می‌برد. البته باید عملکرد واقعی این دوربین در بررسی تخصصی سنجیده شود.

سامسونگ در سال‌های اخیر مجدداً به استفاده از تراشه‌ی اگزینوس روی آورده اما گلکسی M55 را به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ مجهز کرده است. گلکسی A55 با اگزینوس ۱۴۸۰ قدرت بیشتری دارد اما کاربران گلکسی M55 همچنان می‌توانند تجربه‌ی کاربری مناسبی با گوشی داشته باشند.

منبع: زومینت

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا