اخبار فناوریقطعات الکترونیکینرم افزارهوش مصنوعی

سامسونگ با رونمایی از حلقه هوشمند عصر جدیدی را در بازار گجت‌ها آغاز می‌کند

به گزارش آی تی بوم؛

سامسونگ در مراسم رونمایی از سری گلکسی اس ۲۴ ویدیویی از گلکسی رینگ به نمایش گذاشت. محصولی که گفته می‌شود می‌تواند عصر جدیدی را در بازار گجت‌های پوشیدنی ایجاد کند. سامسونگ در این مراسم برخی از جزئیات مربوط به گجت جدید خود را بیان کرد. طبق گفته امبر ریور سخنگوی سامسونگ هدف از این حلقه توانمندسازی کاربران در مدیریت سلامت در عین حال با روشی ساده و رویکردی جامع است.

سخنگوی سامسونگ اضافه کرد با استفاده از گلکسی رینگ حسگرهای پیشرفته در اختیار کاربران قرار دارد و به اندازه کافی به عنوان یک گجت پوشیدنی دائم راحت خواهد بود. در مراسم رونمایی سامسونگ برخی از خبرنگاران موفق به مشاهده گلکسی رینگ شدند. برخی از تحلیلگران عنوان کردند گلکسی رینگ بسیار سبک بوده و قرار است در ابعاد مختلف و در سه نسخه تا پایان سال میلادی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

پس از این مراسم برخی از رقبای گلکسی رینگ احساس خطر کرده‌اند. مدیرعامل شرکت سازنده حلقه هوشمند اورا رینگ پس از نمایش گلکسی رینگ اعلام کرد ورود بازیکنان جدید به این فضا به بازار حلقه‌های هوشمند اعتبار بخشیده و به دیگر شرکت‌ها برای حرکت به سمت هدفی بالاتر کمک خواهند کرد.

برخی از تحلیلگران معتقدند سال ۲۰۲۴ به سال حلقه‌های هوشمند تعلق خواهد داشت. با توجه به محصولاتی که در نمایشگاه CES امسال به نمایش گذاشته شد می‌توان ورود شرکت‌های کوچک به این عرصه را مشاهده کرد. با توجه به محصولاتی نظیر حلقه‌های هوشمند سامسونگ باید در آینده منتظر معرفی برندهای مختلف از این گجت در بازار باشیم.

منبع :تکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا