موبایل و تبلت

ماژول دوربین سری آیفون ۱۶ با طراحی جدید و ابعاد متفاوت خواهد بود

به گزارش آی تی بوم؛ سانی دیکسون از منابع آگاه در بازار در زمینه نمایشگر تصویری را از سری آیفون ۱۶ و نمایشگر احتمالی آن در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده است. این تصویر به ابعاد نمایشگر سری آیفون ۱۶ از طریق ماکت‌های این خانواده اشاره دارد. این منبع آگاه تاکنون اطلاعات مختلفی را منتشر کرده است. تصاویر منتشر شده آیفون ۱۶ احتمالاً در چهار مدل عرضه خواهد شد. در تصاویر منتشر شده نیز ابعاد نمایشگر این مدل‌ها به ترتیب 6.1، 6.3، 6.7 و 6.9 اینچ عنوان شده است.

طبق این تصاویر مدل استاندارد آیفون جدید دارای نمایشگر ۶.۱ اینچی خواهد بود. در صورت صحت این اطلاعات نسخه پرو مجهز به نمایشگر ۶.۳ اینچی است و نسخه پلاس نیز از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی بهره می‌برد. در این بین نسخه پرومکس دارای نمایشگر ۶.۹ اینچی است که به نظر می‌رسد نسبت به دیگر اعضای خانواده از یک نمایشگر بزرگ و قابل توجه برخوردار است.

اپل در پاییز امسال به طور رسمی از سری آیفون‌های جدید رونمایی خواهد کرد. در این تصاویر ماژول مربوط به دوربین آیفون‌های ۱۶ نیز نمایش داده شده است. احتمال می‌رود مدل‌های غیر پرو همراه با طراحی جدید در ماژول دوربین عرضه شوند. با توجه به تصویر مربوطه آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس دارای دوربین باز طراحی شده در بخش ماژول هستند.

هنوز صحت اطلاعات منتشر شده تایید نشده است. بنابراین باید منتظر ماند تا ببینیم اپل در سری جدید آیفون‌ها چه مشخصاتی را به کار می‌گیرد. آنچه مسلم است آیفون نسل بعد دارای چیپست‌های جدید در مدل‌های پرو و قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود. تاکنون اطلاعات بسیاری در مورد آیفون 16 و مشخصات آن به بیرون راه پیدا کرده است. این در حالیست که اپل همیشه تلاش دارد تا اظلاعات مربوط به آیفون های جدید را سرپوشیده نگه دارد.

منبع:تکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا