نرم افزارهوش مصنوعی

هوش مصنوعی به Adobe Express آمد

به گزارش آی تی بوم؛ Adobe Express که قبلا به عنوان Adobe Spark شناخته می شد به منظور دسترسی آسان‌تر به ابزار تولید محتوا برای افراد عدم برخوردار از تجربه طراحی حرفه ای طراحی شده است و شبیه به پلتفرم های طراحی مشابهی مانند Canva و Microsoft Designer، شامل قالب‌های سریع و آسان برای کاربران برای ایجاد گرافیک اجتماعی و پوستر، ویرایش ویدیوها، تزئین PDF و موارد دیگر می‌شود.

کاربران اکنون می توانند به جدیدترین نسخه Express در نسخه تحت وب دسکتاپ به صورت رایگان دسترسی داشته باشند و برنامه‌ای برای عرضه آخرین نسخه در تلفن همراه دارد. طرح Adobe Express Premium، اشتراک ماهیانه 9.99 دلاری آن، امکان دسترسی به ویژگی ها و قابلیت‌های ممتاز اضافی را فراهم می کند و دسترسی به آن بدون هیچ هزینه اضافی برای اعضای Creative Cloud فراهم است. ردیف سازمانی Adobe Express برای تیم‌های بزرگ‌تر نیازمند گردش کار مشترک در دسترس است.

Adobe Express از سال 2021 در دسترس است، اما ویژگی های هوش مصنوعی مولد آن به طور خاص از ژوئن سال جاری در حال توسعه بوده است. اکنون کاربران Express در آخرین نسخه، می توانند تصاویر سفارشی و جلوه های متنی را با استفاده از اعلان های متنی از بیش از 100 زبان تولید کنند. اقدامات سریع مانند حذف خودکار پس زمینه و استفاده از صدا برای ایجاد انیمیشن‌های ساده کاراکتر نیز در آخرین نسخه Express گنجانده شده است.

از بسیاری جهات، به نظر می رسد Adobe Express هنوز در تلاش برای رسیدن به برنامه طراحی Canva است. Canva حداقل از سال 2019 که برای اولین بار ابزار حذف خودکار پس‌زمینه خود را معرفی کرد، از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند و سادگی محض آن اغلب جایگزینی دلپذیرتر برای نرم‌افزارهای پیچیده‌تر ویرایش تصویر مانند Adobe Photoshop است. ویژگی‌های هوش‌مصنوعی مولد Adobe Express در صورت پاسخگویی، عملکرد خوبی دارد اما با سایر ویژگی‌های Firefly مانند Photoshop Generative Fill برابری نمی‌کند. با این حال، Adobe اطمینان‌ می‌دهد که Firefly از نظر تجاری برای استفاده شرکت‌ها بی‌خطر است، زیرا کاملاً بر محتوایی که Adobe مالک آن است آموزش دیده است و می‌تواند برای ترغیب برخی افراد به استفاده از Express مناسب باشد.

 

 

منبع: تکناک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا