شبکه های اجتماعی

کاربران اینستاگرام به‌زودی می‌توانند سین‌شدن پیام‌های دایرکت خود را غیرفعال کنند

به گزارش آی تی بوم؛ اینستاگرام درنهایت این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که در صورت تمایل بتوانند سین‌شدن پیام‌های دایرکت (DM) را غیرفعال کنند.

«مارک زاکربرگ» و «آدام موسری» هر دو در کانال اینستاگرام خود اعلام کرده‌اند که این تغییر درحال‌حاضر در مرحله آزمایش قرار دارد و موسری با انتشار تصویری، قابلیت جدید را به نمایش گذاشته است.

قابلیت جدید اینستاگرام به‌زودی در دسترس همه کاربران قرار می‌گیرد

دو اسکرین‌شات از برنامه اینستاگرام در کنار هم به اشتراک گذاشته شده است. اسکرین‌شات‌ها نشان می‌دهند که کاربران می‌توانند گزینه علامت خوانده‌شدن دایرکت‌مسج‌ها را به انتخاب خودشان فعال یا غیرفعال کنند. این گزینه و قابلیت جدید فعلاً در مرحله آزمایش است و به‌زودی و بعد از برطرف‌شدن مسائل احتمالی آن، در دسترس همه کاربران قرار می‌گیرد.

برخی کاربران تمایل ندارند که مخاطبشان متوجه شود آن‌ها پیام‌هایشان را دیده‌اند. درنتیجه ترجیح می‌دهند سین‌شدن پیام‌ها را غیرفعال کنند.

هنوز مشخص نیست این قابلیت چه زمانی در دسترس همه کاربران قرار می‌گیرد. همچنین مشخص نیست آیا کاربران از این گزینه و قابلیت استقبال خوبی خواهند کرد یا برای آن‌ها سین‌شدن پیام‌ها و اطلاع مخاطب از این موضوع مهم خواهد بود یا خیر.

به‌نظر می‌رسد گاهی اوقات کاربران ترجیح می‌دهند وقتی کاربر دیگری برای آن‌ها پیامی ارسال می‌کند، آن پیام را مشاهده کنند، ولی درعین‌حال تمایل ندارند فرستنده متوجه این موضوع شود. درنتیجه می‌توانند با کمک این قابلیت و فعال‌کردن آن، سین‌شدن پیام را غیرفعال کنند.

 

 

منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا