شبکه های اجتماعی

دانلود ریلزهای اینستاگرام روی موبایل بالاخره امکان‌پذیر شد

شبکه اجتماعی تحت مالکیت فیس‌بوک تائید کرده که دانلود ریلزهای اینستاگرام روی موبایل بالاخره امکان‌پذیر شده است. این موضوع به کاربران امکان می‌دهد تا ریلزها را در دستگاه‌های تلفن همراه خود دانلود کنند. با این‌حال توجه به چندین نکته کماکان حائز اهمیت است.

آدام موسری؛ مدیرعامل اینستاگرام به منظور اعلام خبر امکان دانلود ریلزهای اینستاگرام از مشخصه جدید پخش در این رسانه اجتماعی استفاده کرد. با این‌حال در حال حاضر این ویژگی تنها برای کاربران مقیم ایالات‌متحده قابل دسترس است. همچنین دسترسی به این ویژگی تنها بر روی دستگاه‌های موبایلی امکان‌پذیر است. بنابراین کاربران در صورت استفاده از اینستاگرام تحت وب قادر به دانلود ریلزها نخواهند بود.

ریلزها تنها از اکانت‌های عمومی (و نه خصوصی) اینستاگرام قابل دانلود هستند. بعلاوه کاربرانی که دارای حساب‌های کاربری عمومی هستند می‌توانند در خصوص امکان یا عدم امکان دانلود ریلزهای خود تصمیم‌گیری نمایند. دانلود یک ریلز اینستاگرام به اندازه کافی ساده است. کافیست کاربران روی نماد اشتراک‌گذاری (Share) ریلز ضربه زده و سپس گزینه Download را انتخاب نمایند. در ادامه این ریلز در بخش Camera roll ذخیره می‌شود.

ریلزهای دانلود شده دارای یک واترمارک با لوگو اینستاگرام و نام اکانت‌های منتشرکننده آنها خواهند بود. عملکرد این مشخصه مشابه با تیک‌تاک است. یکی از دلایل محبوبیت گسترده تیک‌تاک این است که امکان دانلود و ارسال ویدیوها در سایر شبکه‌ها را فراهم می‌کند. این موضوع موجب بازگشت دوباره کاربران به تیک‌تاک شده و به رشد مضاعف این شبکه اجتماعی کمک کرده است.

اکنون اینستاگرام استراتژی مشابهی را به‌کار گرفته است؛ بنابراین مشاهده نحوه کارکرد آن امری جالب توجه خواهد بود.

 

منبع: آی تی رسان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا